پکیج تصفیه فاضلاب SBR : خرید ، مراحل ، مزایا و معایب پکیج تصفیه فاضلاب SBR

خرید پکیج تصفیه فاضلاب SBR

پکیج تصفیه فاضلاب SBR : خرید ، مراحل ، مزایا و معایب پکیج تصفیه فاضلاب SBR

امتیاز بدهید

پکیج تصفیه فاضلاب SBR

پکیج تصفیه فاضلاب SBR چیست ؟ برای خرید پکیج تصفیه فاضلاب  چه مواردی را در نظر بگیریم ؟ مزایا و معایب سیستم تصفیه آب اس بی آر کدامند ؟

 

راکتورهای sbr نوعی از فرآیند لجن فعال برای تصفیه فاضلاب است .اکسیژن از طریق مخلوط فاضلاب و لجن فعال حباب می شود تا مواد آلی (به عنوان اکسیژن خواهی بیولوژی (BOD) و  اکسیژن خواهی شیمیایی (COD) اندازه گیری شود) اندازه گیری می شود. پساب تصفیه شده ممکن است برای تخلیه در آبهای سطحی یا احتمالاً برای استفاده در زمین مناسب باشد.

پکیج تصفیه فاضلاب

 

مراحل پکیج تصفیه فاضلاب SBR

تصفیه فاصلاب به روش sbr
تصفیه فاصلاب به روش sbr

تصفیه خانه فاضلاب SBR شامل پنج مرحله است :

  • پر کردن ،
  • هوادهی ،
  • واکنش،
  • ته نشینی،
  • زلال سازی 

مقاله پیشنهای در مورد تصفیه آب و فاضلاب

ویژگی های منحصر به فرد یک پکیج تصفیه فاضلاب خاکستری

مقدار معینی از آشغال فاضلاب ابتدا برای از بین بردن ذرات بزرگتر ناخواسته فیلتر می شود. سپس فاضلاب هوادهی می شود تا اطمینان حاصل شود که اکسیژن کافی به میکروارگانیسم میرسد چرا که برای فرآیند بیوشیمیایی هوای کافی لازم است. میکروارگانیسم ها از اکسیژن تغذیه می کنند و سپس این مخلوط استراحت داده می شود تا ته نشینی  انجام شود.

لجن مستقر در پایین مخزن حجم بیشتر میکروارگانیسم ها را در بر دارد که ماده آلی را مصرف کرده اند . بیشتر این میکروارگانیسم ها پس از ته نشینی از راکتور خارج می شوند. از آنجا که برخی از میکروارگانیسم ها باقی می مانند ، بایستی قبل از تخلیه دسته بعدی آب فاضلاب برای تصفیه تخلیه شوند.

SBR Sewage Treatment Plant برای تصفیه فاضلاب صنعتی و همچنین تصفیه فاضلاب شهری استفاده می شود.

در ادامه در مورد مزایای تصفیه آب فاضلاب SBR ،صحبت می کنیم.

مزایای یک پکیج تصفیه فاضلاب SBR

تصفیه خانه فاضلاب SBR
تصفیه خانه فاضلاب SBR

کاهش هزینه های جاری و ساخت

 کاهش فضا نسبت به روش های دیگر

لجن کمتر

سادگی کار

مقاله پیشنهای در مورد تصفیه آب و فاضلاب

پکیج تصفیه فاضلاب صنعتی و تصفیه فاضلاب انسانی

پکیج تصفیه فاضلاب  SBR  استهلاک زیادی ندارد زیرا هیچ قسمت متحرکی ندارد. بیشتر عملکردها با کنترل هوا انجام می شوند و فضای زیادی نیاز ندارند. از آنجا که این روند به صورت ثقلی انجام می شود، هر مرحله کاملاً از آب تهی شود و کل سیستم کاملاً تصفیه می شود. به دلیل انعطاف پذیری سیستم SBR ، هر مرحله ایی که در یک مخزن  می دهد ، روند ساده تر می شود.

مخازن

سیستم تصفیه فاضلاب SBR  هم مخازن مکانیکی و هم دستی مورد استفاده را کاهش می دهد. از آنجا که از یک مخزن استفاده می کند که هر سه کار را با هم برابر می کند ، هوادهی می کند و آب را شفاف می کند ، برای هر یک از این موارد نیازی به مخازن جداگانه نیست. بنابراین ، منابع مورد نیاز را کاهش می دهد. بیشتر  روند سیستم اتوماتیک است و از این رو ، نیازی به نظارت ندارد. بنابراین باعث کاهش نیاز به نیرو می شود.

مصرف برق

کارخانه های تصفیه فاضلاب در هند به طور کلی مصرف انرژی زیادی دارند . با خاموشی برق ، اجرای یک تصفیه خانه فاضلاب که به نیروی برق زیادی نیاز دارد غیرممکن می شود. میزان مصرف برق پکیج تصفیه فاضلاب SBR نسبتاً کم است .

معایب پکیج تصفیه فاضلاب SBR

  1. داشتن بو حین کار
  2. کیفیت خروجی نه چندان خوب

خرید یک پکیج تصفیه فاضلاب

اگر به دنبال خرید تصفیه خانه فاضلاب خوبی هستید و متقاعد شده اید که تصفیه خانه فاضلاب SBR یکی از این موارد برای شماست ، برای کسب اطلاعات بیشتر با ما با شماره 03134445714 تماس بگیرید. ما در شرکت فنی مهندسی سپاهان پالایش پاسخ گوی طیف گسترده ای از روش های تصفیه  فاضلاب را داریم و می توانیم در خرید بهترین پکیج تصفیه فاضلاب بهداشتی به شما کمک کنیم.

منبع : .cleantechwater

برای مشاوره در زمینه انتخاب پکیج تصفیه فاضلاب مناسب می‌توانید با کارشناسان شرکت سپاهان پالایش اصفهان تماس بگیرید:

تماس فوری: 09132101634

اشتراک گذاری پست

1 دیدگاه

  • رضا اصلانی پاسخ

    سلام نکته جالب در این مقاله پکیج تصفیه فاضلاب دیاگرام های جالب اون بود.

    سپتامبر 25, 2020 در 11:39 ق.ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *